Selasa, 6 Julai 2010

Poli PD vs NS Police (NS hockey league)

Perlawanan hoki antara pasukan Politeknik Port Dickson melawan pasukan hoki Polis Negeri Sembilan pada 3 Julai 2010 telah menaikkan nama pasukan politeknik. Perlawanan ini telah dimenangi pasukan politeknik dengan jaringan 5-0.

Dua gol telah dijaringkan pada separuh masa pertama dan 3 gol lagi dijaringkan pada separuh masa kedua. 4 gol adalah gol padang dan 1 gol dijaringkan melalui pukulan sudut penalti.

Perlawanan hoki ini juga telah dicemari dengan layangan 1 kad hijau kepada pemain pasukan Polis NS atas insiden kekasaran kepada salah seorang pemain hoki pasukan Politeknik PD. Perlawanan hoki ini dikuasai pasukan Politeknik PD yang lebih banyak menyerang berbanding pasukan Polis, namun serangan balas daripada pasukan Polis tidak boleh diambil ringan kerana serangan balas yang dialkukan agak berbahaya bagi pasukan Politeknik.

Sabtu ini 10 Julai 2010 pasukan Politeknik akan bertemu pasukan Tampin Junior's di padang hoki Tampin. Diharap pasukan politeknik akan dapat meneruskan kecemerlangan dalam menaikkan nama Politeknik Port Dickson.

-pengurus/jurulatih hoki PPD-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan